dah masuk semesta baru...  

Posted by Insan yang kerdil

Hari ni dah masuk minggu ke 2 bagi semesta baru (semesta 1 10/11)..semesta ni aku ambik banyak cikit subjek. xmacam sebelum2 ni, ambik cukup2 makan je. tapi bila ku sedari bahawa dah agak lama aku berada kat UIA ni ( 2 tahun ) dan masih banyak subjek wajib yang belum aku ambik, maka terpaksa la ambik banyak sikit sem ni. xpe la berat cikit pun. asal aku xperlu nak habiskan masa terlalu lama kat sini.
semesta ni aku akan belajar pasal sejarah eropah, khalifah abasiah, sejarah malaysia dan sejarah perkembangan islam. agak menarik jugak sejarah2 ni. tapi yang xbestnya sekarang ni aku dah kena mula buat asigment...agak susah jagak la..dan yang paling x best, raya ni dapat cuti sekejap je. nak wak macam mana. terbaksa la berkorban. ini lah lumrah hidup sebagai seorang pelajar...ok lah aku malas nak mengarut panjang2.. aku cau dulu..
This entry was posted on Thursday, July 22, 2010 at 8:23 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment